Energia zamiast pigułki

W Polsce ponad 75% dorosłych cierpi co najmniej na jedną chorobę przewlekłą. Stres, niewłaściwy tryb życia, nieracjonalne odżywianie, zanieczyszczone środowisko mają negatywny wpływ na nasze zdrowie i samopoczucie. Coraz częściej dokuczają nam migreny, zaburzenia snu, nerwice, problemy z koncentracją, choroby cywilizacyjne.

Bezpieczną metodą pozwalającą organizmowi osiągnąć naturalną równowagę (homeostazę), prowadzącą do wzmocnienia układu immunologicznego, poprawy zdrowia oraz złagodzenia dolegliwości jest vioforoterapia. Dzięki niej organizm zamiast pigułki otrzymuje leczniczą dawkę energii elektromagnetycznej. Urządzeniem emitującym ją jest Viofor JPS, składający się z maty, sterownika i aplikatorów lokalnych do stosowania miejscowego. Oddziałuje on na ustrój wielozmiennym polem magnetycznym o niskiej wartości indukcji. Badania kliniczne pozwoliły tak dobrać parametry emitowanego pola, aby terapia była bezpieczna. Dzięki swojemu działaniu przeciwbólowemu i regeneracyjnemu aparaty Viofor stały się niezastąpionym elementem leczenia i rehabilitacji. Są one doskonałym uzupełnieniem medycyny klasycznej, co często pozwala zmniejszyć przyjmowane przez pacjentów dawki leków.

Co może Viofor?

Jest on zalecany w przypadku wielu chorób cywilizacyjnych, charakteryzujących się przewlekłymi stanami zapalnymi, które mają miejsce chociażby przy schorzeniach reumatycznych. Terapia polem magnetycznym zmniejsza ból i obrzęki. Poprawia krążenie krwi poprzez zmniejszenie jej lepkości i obniżenie ciśnienia. Jest to element profilaktyki przy chorobie wieńcowej. Poprawia jakość życia w schorzeniach układu nerwowego: Alzheimerze, Parkinsonie, stwardnieniu rozsianym, mózgowym porażeniu dziecięcym, nerwicach i migrenach. Jest też skuteczny w regeneracji różnych tkanek, m.in. nabłonków dróg oddechowych, płuc oraz układu pokarmowego. Wspomaga układ hormonalny zmniejszając objawy menopauzy i andropauzy.

Zwiększa produkcję naturalnego kolagenu, co przywraca skórze młodszy, zdrowy wygląd. Zaletą stosowania systemu Viofor jest też możliwość skrócenia czasu trwania choroby i zapobieganie powikłaniom. Trudno sobie wyobrazić współczesną rehabilitację, szczególnie w stanach pourazowych, np. po udarach mózgu, zawałach, pęknięciach lub złamaniach kości, upośledzeniach narządu ruchu. Relaksujące działanie systemu Viofor poprawia jakość snu i wypoczynku. Dzięki temu uodparnia na stres dnia codziennego.

W zaciszu domowym

Z Vioforu JPS możemy korzystać w szpitalach, gabinetach i przychodniach rehabilitacyjnych. Jednak najbardziej skuteczną i zalecaną formą wykorzystania urządzenia, jest codzienna, regularna terapia w warunkach domowych. Jest to skuteczna metoda pozwalająca poprawić jakość życia osób z różnymi problemami zdrowotnymi. Z Vioforu korzystają także sportowcy, pragnący zregenerować organizm po wysiłku i skrócić czas leczenia urazów.

Innym nowatorskim rozwiązaniem z zakresu medycyny fizykalnej dostępnej w placówkach służby zdrowia są Viofor JPS Light i Viofor Laser. Przy tych urządzeniach energia promieniowania optycznego z zakresu widzialnego i podczerwieni, generowana jest przez wysokoenergetyczne diody LED (ledoterapia) lub diody laserowe (laseroterapia). Łączne stosowanie obu metod terapii, tzw. laseromagnetoterapii i ledomagnetoterapii, pozwala uzyskać szybsze efekty terapeutyczne. Łatwiej wtedy pokonać dyskopatie, neuralgie, przeciążenia i urazy kręgosłupa czy opanować rozległe stany zapalne skóry bądź głębokie rany po oparzeniach.